2014. január 6., hétfő

Rémsztori (saját)


Egy éjszaka
 A suliban szünet volt, ezért fent maradtam egyik este megnézni a kedvenc filmemet ami persze horror volt.
Gépemen töltöttem le ,ezért az előtte lévő gurulós fotelből néztem.Már az elejénél be voltam parázva.
Az egész filmet ,csak úgy mertem megnézni, hogy lábamat szinte nyakamig felhúzva,magamon egy takaróval.
Akkor kezdődött az igazi félelem,mikor a film közepe fele tartottam.Ekkor már a fantáziám a csúcson volt.
Hallottam valamit a nagy ruhásszekrényemből, mintha lett volna benne valaki , és kaparászta belülről a szekrény ajtaját.Ezt arra fogtam,hogy biztosan csak képzelődök...De nem! Miközben ment a film, hallottam,hogy valaki a nevemen szólít, suttogó hangon.Na ekkor már nagyon féltem!
 Mikor vége lett a filmnek, bebújtam gyorsan az ágyamba és magamra húztam a takarót úgy, hogy a fejem se látszott ki.Megpróbáltam elaludni , de nem nagy sikerrel ...amikor is láttam ,hogy az ablakból néz rám egy kékes zöldes szempár!Ekkor annyira megijedtem,hogy a könnyem is kicsordult.A filmben is amikor megjelent az ablakban a szem, akkor az illető, meghalt!! Csak erre tudtam gondolni...ekkor megint hallottam a suttogást ami szintén a nevemet mondta, de most már mellőlem jött a hang!Azt is mondta , hogy meg fog ölni! Na én ekkor már zokogtam és zokogtam.Azt kívántam, bárcsak ne néztem volna meg azt a filmet.De már késő volt! Meg fogok halni!
 Másnap reggel, anyukám jött be a szobámba ,hogy hívjon le reggelizni.Még nem sejtette mit fog látni...
Mikor betoppant, szinte szívrohamot kapott, a látványtól! ENGEM látott, felakasztva !!!Hívták a rendőrséget, de nem tudták kideríteni, mi történhetett?!
 Szüleim elkövetkező életévük innentől , gyökeresen megváltozott...gyászba borultak egy életre!!

1 megjegyzés: