2014. január 7., kedd

A napló


Szülinapom alkalmából,egy kerti partit rendezett nekem anyukám.Délután 1-kor jöttek a vendégek.Ekkorra anyummal már berendeztük a kertet a partihoz.

Megjöttek a vendégek és hamar az ajándékbontásra került a sor.Az összeset kibontottam és találtam közöttük egy naplót.Nagyon tetszett ezért már másnap írtam is bele.Mivel szerelmes voltam az osztály leghelyesebb pasijába Daniba, ezért azt írtam a naplómba, hogy bárcsak összejönnék vele.Hát ez hétfőn így is lett! Meghívott moziba...Elmentünk, nagyon jó volt, tetszett a film.
De mikor másnap felkeltem, észrevettem , hogy a napló saját magát írja! Életre kelt!!
Olyanokat írt saját magába, hogy Dani és én meg fogunk halni! Ettől persze sírva fakadtam mert nem akartam , hogy megtörténjen mint a mozis dolog.Aznap együtt voltunk Danival, filmet néztünk. Hirtelen kikapcsolt a TV!! Mi ezt csak annak magyaráztuk be, hogy biztos javítanak valamit.Aztán az egész áram elment az egész házban! Ekkor már megijedtünk mivel furcsa volt, de azért fojtattuk a filmet.Kimentem pattogatott kukoricáért ,mert az előző adag már elfogyott.Mire visszaértem , csak annyit látok, hogy Dani a szoba sarkában van és egy szakadt ruhájú pszichopata tart felé egy baltát.Kiabáltam neki, hogy hagyja békén! Ekkor felém fordult és odalökött Dani mellé.Tudtuk mi lesz a sorsunk, ezért egy búcsúcsókot ejtettünk .Ezután a pszichopata végzett velünk!
Ne feledd! Ha neked is filmnézés közben kikapcsol a TV aztán rögtön elmegy az áram, KEZDJ FÉLNI!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése